Obchodní podmínky a ochrana osobních dat

Objednávky
  1. Zboží lze objednat telefonicky, faxem, e-mailem, nebo nás můžete navštívit na naší prodejně – v Plzni.
  2. Závoz po Plzni a okolí  je zdarma, při objednání závozu v ceně zboží od  2.000,-Kč bez DPH!
    * Při objednání závozu v ceně zboží od 1.500,-Kč bez DPH bude účtováno symbolické dopravné 109,-Kč  bez DPH
    * objednávky zboží do 1.500,- Kč bez DPH nezavážíme
  3. Objednávka ze strany zákazníka je závazná, potvrzení objednávky bude odesláno ihned po přijetí.

Objednávky e-shop
  1. Objednané zboží z E-SHOPU lze vyzvednout osobně na prodejně.
    * Ostatní přepravní službou (GEIS) – hradí příjemce. Z důvodu navýšení ceny dopravného ze strany přepravní společnosti GEIS, činí nová cena přepravného vč. mýtného do 50kg od 24.9.2018 105,- Kč bez DPH/zásilka. Vzhledem k tomu, že jsme přepravní společností limitováni rovněž co se týká rozměrů zásilky, bude v případě objednávky většího objemu zákazníkovi předem sdělena cena dopravného. Paletové zásilky jsou kalkulovány dle váhy a vzdálenosti a zákazník je o ceně přepravného předem informován.
    * Balné  (malé a střední balné 30,- Kč bez DPH, velké balné 50,- Kč bez DPH ) a doběrečné (20,- Kč bez DPH) bude dle charakteru zásilky zákazníkovi  připočteno k ceně a bude o jeho výši předem informován.
  2. Termín dodání zboží, které je skladem, je do 2 dnů, o datu dalšího naskladnění je zákazník rovněž předem informován.
  3. Stálým zákazníkům poskytujeme  individuální slevy, při odběru většího množství – slevy dle dohody.
  4. V případě, že v průběhu doby objednání zboží dojde ke změně dodávaného sortimentu nebo ceny ze strany dodavatele, je zákazník o této skutečnosti informován. 
  5. Platbu převodem na účet lze provést pouze při objednávce nad 2000,- Kč bez DPH. Objednávky v nižší hodnotě jsou vyřizovány dobírkou, přičemž pro organizace lze udělat vyjímku - pouze po dohodě.
  6. Objednávka ze strany zákazníka je závazná, potvrzení objednávky bude odesláno ihned po přijetí.
  7. Reklamace zboží se řídí platnými zákony České republiky.


    *Atesty, bezpečnostní listy a prohlášení o všech výrobcích pouze pro naše zákazníky na vyžádání v sídle firmy.
    *Prohlašujeme, že jsme zapojeni do systému EKO-KOM pod č.ev. F00130415
    **Zboží je možno zakoupit na náhradní plnění


EET - Elektronická evidence tržeb
    Vážení zákazníci,

    Firma FOSTER již od počátku svého působení na trhu, tj. od r. 1992, vydává každému kupujícímu daňový doklad a od února 2017 je řádně přihlášena k evidenci EET, povinnou od 1.3.2017.

    Přesto dle nařízení zákona o EET jsme povinni vyvěsit následující text:

    "Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin."

E-shop a EET
    Systém e-shop je způsob objednávky, nikoliv platby. Každý zákazník, který si u nás zakoupí zboží přes objednávku e-shop, nalezne řádný daňový doklad v zaslané zásilce.
  1. Při platbě hotově-dobírkou dostane zákazník navíc doklad o zaplacení od přepravní společnosti, které peníze předal.
  2. V případě, že si zákazník objedná zboží na našem e-shopu a následně si jej vyzvedne na naší provozovně v Plzni, dostane řádný daňový doklad potvrzující platbu hotově, včetně údajů o odeslání informací do EET.
  3. Faktury vystavené a zaplacené převodem se EET netýkají.

Kupní smlouva
    Kupní smlouva při nákupu v internetovém obchodu se uzavírá okamžikem odeslání objednávky. Od té chvíle máme povinnost dodat produkt, který si zákazník objednal. Výjimkou je vyprodání zásob. Objednávku musíme zákazníkovi potvrdit.

Reklamace
    Záruční doba na námi dodávané produkty je 24 měsíců.

Odstoupení od smlouvy
    § 1829

    Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o

    a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,

    b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo

    c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

Mimosoudní řešení sporů z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb
    V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:


    Česká obchodní inspekce
    Ústřední inspektorát - oddělení ADR
    Štěpánská 15
    120 00 Praha 2
    E-mail: adr@coi.cz
    Web: adr.coi.cz


Zpracování osobních údajů
    Firma FOSTER, se sídlem Krašovská 2265/7, 323 00 Plzeň, IČO: 45384436, zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném u ŽO UMO3 Plzeň, oddíl Rgm, vložka 1969/96 (dále také „My“), jako správce osobních údajů, Vás jako uživatele webových stránek www.foster.cz a www.foster.cz/e-shop informuje o níže popsaném shromažďování osobních údajů a zásadách ochrany soukromí.

    Jaké informace o Vás shromažďujeme?
    Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa nebo sídlo společnosti, identifikační a daňové identifikační číslo, e-mailová adresa a telefonní číslo. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení prodávajícímu. Zpracování Vašich osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení však můžete kdykoliv odmítnout. Stačí nám zaslat e-mail s příslušnou žádostí na objednavky@foster.cz. Veškeré osobní údaje jsou zpracovány zákonným a transparentním způsobem a jsou vyžadovány pouze přiměřené, relevantní a nezbytné údaje ve vztahu k účelu zpracování.
    Kdo má k Vašim osobním údajům přístup
    Vaše osobní údaje budeme jako správce zpracovávat My. Vaše osobní údaje můžeme za výše uvedenými účely předat našim subdodavatelům, aby pro nás provedli jejich zpracování. Osobní údaje mohou být předány: externí účetní; externí advokátní kanceláři, zpracovatelům, kteří nám poskytují serverové, webové nebo IT služby, či kteří jsou našimi obchodními partnery, přepravní společnosti za účelem dodání objednaného zboží.
    Doba zpracování osobních údajů
    Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu, po kterou Vám budeme poskytovat naše služby či plnit vzájemnou smlouvu, nebo po dobu nezbytnou k plnění archivačních povinností podle platných právních předpisů, jako jsou například zákon o účetnictví, zákon o archivnictví a evidenci nebo zákon o dani z přidané hodnoty.
    Vaše práva plynoucí ze zpracování osobních údajů
    Ve vztahu k námi prováděnému zpracování Vašich osobních údajů máte následující práva: právo na přístup k osobním údajům, právo na opravu, právo na výmaz („právo být zapomenut“), právo na omezení zpracování údajů, právo vznést námitku proti zpracování, a právo podat stížnost na zpracování osobních údajů. Všechna Vaše práva můžete uplatnit tak, že nás kontaktujete na e-mailové adrese objednavky@foster.cz. Stížnost můžete podat u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů. (www.uoou.cz).
    Tyto zásady ochrany osobních údajů jsou účinné od 25.5.2018.
    S každou objednávkou zákazník uděluje souhlas s výše uvedenými obchodními podmínkami a zásadami ochrany osobních údajů.